Uudised

Case study: Taani Bauhaus võttis kasutusele elektroonilised tooteetiketid

november 29, 2018
Kaubandus

Taani Bauhausis võeti kasutusele DisplayData elektroonilised tooteetiketid, mis võimaldavad tooteinfot, s.h hindu sekunditega kaugjuhtimise teel muuta ja tõstavad teeninduse efektiivsust.

Bauhaus, millel on rohkem kui 300 poodi 19s riigis, võttis kasutusele DisplayData elektroonilised tooteetiketid. Pilootprojekt toimub Taanis Tilsti kaupluses, kus on kasutusel valik Chroma Red tooteid (Chroma 16, Chroma 21, Chroma 29, Chroma 37, Chroma 60).


Bauhaus muudab paljudel toodetel hinda iga päev paljudes kauplustes üle Euroopa. Hinnamuudatusi viivad tavaliselt läbi töötajad, kelle tööajast sellega tegelemine suure osa ära võtab – nad peavad muutma hindu kassasüsteemis, printima uued hinnasildid ja need riiulitel ära vahetama. Kasutades DisplayData elektroonilisi hinnasilte on Bauhausil võimalus hindade vahetamise protsessi kiiremaks ning efektiivsemaks muuta, sest nüüd saab kaugjuhtimise teel hindu muuta vaid sekunditega ning see võimaldab mugavamalt kampaaniaid läbi viia.

,,Väga vähe inimesi arvab, et tooteetikettide printimine ja nende vahetamine 11,200m2 suuruses poes on maailma põnevaim töö’’ sõnas Mads Jørgensen, Bauhausi CEO. ,,Nüüd saavad klienditeenindajad tegeleda sellega, milleks neid reaalselt koolitatakse.’’

Paigaldus – ja integreerimistööd, mis võtsid aega vähem kui kuu, läksid muretult ning andsid Bauhausile võimaluse astuda sammu kaubanduse tuleviku suunas.

 

Kui Te soovite rohkem infot elektrooniliste tooteetikettide kohta, siis võtke meiega ühendust tellimus@nixor.ee

DisplayData on täisgraafilise ekraaniga e-siltide tootja toote- ja hinnainfo  digitaalseks kuvamiseks.

Otsi