Uudised

Case study: DisplayData elektroonilised tooteetiketid Tallink Megastar kaupluses

aprill 03, 2017
Nixor

displaydata_nixor_megastar_tallink_elektroonilised_tooteetiketid_hinnasildid

Tallink Megastar laevakaupluse toodete väljapaneku muudab esinduslikuks DisplayData täisgraafilise ekraaniga elektroonilised tooteetiketid.

“Valisime DisplayData pilkupüüdvad elektroonilised tooteetiketid kuna innovaatiline platvorm võimaldab vähendada aega, mis läheb hinnasiltide muutmisele ja tagab alati korrektsed hinnad. Oleme saanud positiivset tagasisidet nii meie töötajatelt kui ka klientidelt,” rääkis Ave Makke (Müügiosakonna juht Tallink Duty Free-s).

Tegemist on uue generatsiooni elektrooniliste tooteetikettidega, mille kõrge kontrast ja lai vaatenurk tagab hea info nähtavuse ning klientidele parema ostukogemuse. Lisaks tõstab teenindaja töö efektiivsust. DisplayData valikus on 15 erinevat (suurust) mudelit koos variatsioonidega (värvid, külmakindlus, veekindlus, Bluetooth), mis katab iga kaupmehe vajadused.

Loe case study SIIN

Otsi

Arhiiv

Kategooriad

  • Kõik
  • Nixor
  • Kaubandus
  • Horeca