TallinnHotels

Ettevõttest

TallinnHotels on 2005. aastal asutatud ning Eesti kapitalil põhinev hotellide ja restoranide opereerimisfirma Aldera Hotell OÜ kaubamärk. TallinnHotels-i alla kuuluvad Tallinna Vanalinnas 3 väärikat hotelli: Savoy Boutique Hotell, Hotell Palace ja Hotell Bern. Lisaks hotellidele, kuulub TallinnHotels-i gruppi ka 2 tunnustatud restorani – Konrad ja MEKK.

Ärivajadus

2014. aastal renoveeriti täielikult Hotell Palace ning ühtlasi sooviti uuendada ka kasutusel olevaid süsteeme. Ettevõte pidi otsustama milline toitlustuse kassa- ja laotarkvara kasutusele võtta. Olemasolev tarkvara ei pakkunud uutega võrreldes uusi innovaatilisi lisafunktsioone ning lisaks vajas klient keskset tarkvara, mille abil saaks hallata mitme maja ladusid korraga. Nimetatud vajaduste ja murega pöörduti Nixori poole, et leida parim sobilik lahendus.

Lahendus

Koostöös Nixori ja meie tehnoloogiapartneri ICG-ga, valiti hotelli restoranijuhtimise tarkvaraks FrontRest. Tegemist on spetsiaalse rakendustarkvaraga, mis sobib hästi restorani juhtimiseks ning müügi ja haldamisega seotud ülesannete teostamiseks.

FrontRest-i peamisteks eelisteks on:
  • tänapäevane modernne juhtimistarkvara
  • süsteemi loogiline ja lihtne ülesehitus
  • funktsionaalne laohaldus
  • lihtne luua müügitooteid
  • lai valik raporteid
  • kassasüsteemis on visuaalne laudade paigutus
  • klientide tellimuse võtmine käsiterminaliga
  • sissetulevate tellimuste näitamine ekraanil ja/või printerist
  • veebibroneerimise võimalus
  • võimalik jälgida kauba liikumist erinevate ladude vahel


TallinnHotels-i tegevjuht Ain Käpp räägib, et FrontRest-il on palju eeliseid teiste samalaadsete süsteemide ees:” FrontRestil on manager moodul, mille abil saab hallata mitut müügipunkti ühest tarkvarast”. Samuti on Aini jaoks tähtis, kes on kohalik IT tugiteenuse pakkuja: ”Minu jaoks on oluline, kes selle tarkvaraga Eestis tegeleb ja tuge pakub. Oleme Nixoriga kaua koos töötanud ja tean, et neil on väga kompetentne spetsialistide meeskond, kes oma klienti hätta ei jäta”.

Tulemus

Tänaseks kasutavad kõik TallinnHotels ketti kuuluvad hotellid müügisüsteemina FrontRest tarkvara ja keskhaldussüsteemina ICG Manageri. Kõikides hotellides on erinev andmebaas, kuid kogu info sünkroniseeritakse keskselt. Läbi keskse halduse on kõikide toodete ladudevahelised kanded ning toodete üldine lisamine süsteemi kiire ja mugav.  FrontRest süsteemi kasutuselevõtt kõigis TallinnHotels-i keti hotellides muutis igapäeva töö efektiivsemaks ja mugavamaks tänu süsteemi funktsionaalsusele ja keskhaldus moodulile.

Kliendi kommentaar

“Soovitan süsteemi. Tundub olema väga sobiv tarkvara ka suurematele hotellidele – sellistele, kus juba keskladu olemas on. Mugav on kasutada teeninduses tahvelarvuteid. Ühtlasi saab läbi tahvelarvuti teha hõlpsasti inventuuri, sisestades vajalikud andmed ja kogused otse arvutisse paberit-pliiatsit kasutamata.” – jagab kommentaare TallinnHotels-i tegevjuht Ain Käpp süsteemi kasutajasõbralikkusest.