Telia

Ettevõttest

Telia on uue põlvkonna IT- ja telekommunikatsiooniettevõte, kes pakub erinevaid tooteid ja lahendusi nii era- kui äriklientidele, alustades mobiiltelefonidest ja lõpetades tervikliku kodulahenduspaketiga. Telia roll on tuua tehnoloogia pakutavad võimalused inimesteni lihtsal moel, lähtudes seejuures klientide vajadustest, kuna ettevõte tõlgendab enda jaoks lühendit IT ka kui inimlikku tehnoloogiat.

Ärivajadus

Telial (varasemalt EMT) tekkis vajadus muuta kiiresti toodete hindu ja teha seda võimalikult väikeste ressurssidega. Kuna tootjad muudavad hindu tihti, tuleb ka esindustes hinnamuudatusi teha vähemalt kaks korda nädalas. Seetõttu tekkis olukord, kus teenindaja pidi tööle tulema tund aega varem, et tegeleda vajalike hinnamuutustega.

Lahendus

Nixor koostöös maailma juhtiva ESL-i tootja DisplayDataga paigaldas Telia esindustesse täisgraafilise ekraaniga elektroonilised tooteetiketid toote- ja hinnainfo kuvamiseks. Hindade ja turundusinfo muutmine toimub sekunditega ning ühtlasi on võimalik mõjutada klientide ostuostust poeriiuli ääres, kus see otsus tihtipeale tegelikult langetatakse.

Kogu süsteem on:
  • kergesti installeeritav
  • madalate hoolduskuludega
  • hallatav kaugjuhtimise teel
Kasu kaupmehele:
  • alati õiged hinnad siltidel
  • piiramatu võimalus jagada turundus- ja tooteinfot sekunditega
  • täielik kontroll ja informatsiooni ülevaade kõikide poodide kohta
  • müügi ja kasumi suurenemine

Tulemus

DisplayData eletrooniliste tooteetikettide kasutuselevõtt aitas säästa aega ja hoidis kokku püsikulusid, kuna süsteem kasutab kiiret juhtmevaba kahesuunalist raadiosagedust ning tänu sellele on info kiiresti muudetav olenevalt poe suurusest ja siltide arvust. Lisaks tõstis ettevõtte jaekontseptsiooni juht süsteemi puhul esile, et seadmed kasutavad samu patareisid, mis paigaldamise hetkel ning 99,5% hinnasiltidest on endiselt töökorras. Investeering DisplayData digitaalsetesse hinnasiltidesse on end ära tasunud 1-2 aastaga ning kogu asjale lisandub ka innovatsiooni kuvand. Ettevõte võttis esimesena kasutusele elektroonilised hinnasildid 2008. aastal Narva kaupluses, millega nad pälvisid ka teenindustoe auhinna.

Kliendi kommentaar

“Elektrooniline hinnasilt on nagu iPad, kui sul seda ei ole, siis ei oska seda tahta. Kuid, kui sul see on olemas, siis ei taha sellest enam loobuda!”  – kommenteeris tollane Telia (EMT) jaekontseptsioonijuht Reimo Unt elektrooniliste hinnasiltide kasutusele võttu.