Jaekaubandusele

Maailma juhtiva vöötkoodi- ja mobiilsete käsiterminalide tehnoloogia tootja Datalogic ShopEvolution self-scanning lahendus muudab kaupluses ostlemise kiireks, lihtsaks ja mugavaks. 

Lahendus koosneb joya käsiterminalidest, jaoturüksusest ja ShopEvolution server tarkvarast. Joya käsiterminal kuvab toote vöötkoodi skaneerimisel ekraanile toote nimetuse ja hinna. Kliendil on võimalus saada kiiret ülevaadet ostukorvis olevate toodete kohta ja jälgida ostlemise eelarvet, kuvades ostukorvis olevate toodete nimekiri ja summa. Ostlemise käigus on võimalik klientidel käsiterminaliga registreeritud kaubad asetada otse enda ostukotti uudub hilisem vajadus tõsta kaubad kassalauale. Pärast kaupade iseseisvat registreerimist on võimalik kasutada mitmekeelset interaktiivsete juhistega Ise-Makse süsteemi, mis võimaldab tasuda ostude eest nii pangakaardiga kui ka sularahas.

Ise-Makse lahenduse väljatöötamisel kasutatakse tark-ja riistvaratootja TGCS-i(Toshiba Global Commerce Solutions) iseteenindusterminali TCxWave. Turvalisuse tagamiseks on ShopEvolution ja Nixori makseterminali süsteemidesse sisseehitatud mitmed kontrollmehhanismid, mis on integreeritud olemasolevate süsteemidega. Klienditeenindaja, kes mobiilsete käsiterminalide abil saavad kliente Ise-Makse protsessil abistada, teostavad vajadusel kontrolli ka vanusepiirangutega seotud kaupade ostude korral.

ShopEvolution on täielikult disainitud ja arendatud, baseerudes Java ehitusviisil ning toetades Windowsi ja teisi operatsioonisüsteeme nagu Linux jt. ShopEvolution on andmebaasist sõltumatu (seda toetab MySQL, Oracle ja SQL server), on mitmekeelne ning seda saab lihtsalt ühendada mistahes front-office-i ja lojaalsussüsteemiga.

ShopEvolution lisavõimalused:

  • Täielik ja osaline kliendi audit – Lisaks täielikule kliendi auditile on võimalik teostada ka osalist auditit, kus kontrollitakse ainult mõned ostukorvi tooted.
  • Järjekordade kiirendamine – Teenindaja skanneerib kliendi tooteid ajal, kui klient järjekorras seisab. Olles skanneerinud kõik kliendi tooted, annab ta kliendile spetsiaalse kaardi, mille klient annab kassasse jõudmisel kassiirile.
  • Kojukanne – Kliendile määratakse vastav joya või tema joya-ga skanneeritakse spetsiaalne triipkood. Seejärel registreerib klient joya-ga kõik soovitavad tooted vajaduseta neid ostukorvi panna, lõpetab ostlemise ning maksab kaupade eest. Kaubad tuuakse talle koju.
  • Allahindlused – Joya ekraanile saab kuvada erinevat informatsiooni allahindluste kohta.
  • Teated ja reklaamid – ShopEvolution võimaldab joyadele saata erinevaid pilte, videosid, heliklippe.
  • Reklaamide nimekiri – kliendile kuvatakse pärast joya võtmist ning tervitusekraani erinevad reklaampildid. Klient võib reklaamid kinni panna ning ostlemisega edasi minna või siis nuppudega erinevaid reklaampilte vaadata.
  • Ostunimekiri – ShopEvolution toetab võimalust kuvada kliendile tema poolt koostatud ostunimekirja. ShopEvolutioni andmebaasist on võimalik saada infot kliendi ostuharjumuste kohta ning selle põhjal kliendile tema ostunimekirja põhi ette genereerida.