Jaekaubandusele

Toshiba Global Commerce Solutions (TGCS) loodud iseteeninduskassad on mõeldud rahuldamaks kliendi üha kasvavaid nõudeid teeninduse kiirusele ja mugavusele. 

TGCS iseteeninduskassa eristub konkurentidest uudse tarkvaratehnoloogia CHEC poolest. CHEC on paindlik ning muudab tänast iseteeninduse keskkonda ja aitab seda paremini hallata.

CHEC tarkvara on arhitektuuriliselt omalaadne, et toetada lihtsalt, kiiret ja töökindlat integratsiooni kassasüsteemidega. CHEC tagab kontrolli tegevuste üle iseteeninduskassas.

TGCS iseteeninduskassa on kavandatud nii, et kasutaja ei peaks tegema ostu sooritamiseks üleliigseid liigutusi.

Erinevad mudelid pakuvad paindlikkust

Erinevad mudelid võib paigaldada teenindussaali ja samuti ka erinevatesse osakondadesse

Ideaalne jaekaubandusele, kus on kõrge protsent väikseid ja keskmise suurusega ostukorve ning kus on limiteeritud suurusega teenindusala

Võimalus kombineerida erinevaid mudeleid, et saavutada parim lõpptulemus

Kõik mudelid on saadaval parema- ja  vasakukäelisena, mis võimaldab kogu lahenduse sobivalt paigaldada

Iseteeninduskassa lisaväärtused

Suurendab kaupmehe käivet

Uuringud näitavad, et kliendid valivad iseteeninduskassaga kaupluse, et ostutoimingud oleks kiiremad ning ka teatud kaupade ostud oleksid personaalsed. See toob kaupmehele rohkem kliente ja tõstab käivet.

Abi ja tagasiside andev audiosüsteem

Süsteem aitab kliendil lahendada ostuprotsessil tekkinud küsimusi lihtsalt ja kiirelt – mitmekeelsus süsteemi kasutamisel nii ekraanil, kui ka helis tagab personaalsema klienditeeninduse

Optimaalne lahendus

TGCS iseteeninduskassade lahendus on paindlik ja mitmeti konfigureeritav, mis annab kaupmehele võimaluse valida just õige mudel ning lahendus, et toetada kaupluse kontseptsiooni

Kiirendab klienditeenindust.

Iseteeninduskassade lisamisega on samal pinnal kasutusel rohkem kassasid, mis aitavad ostude tipptunnil vähendada järjekordi ja kiirendada kliendil kaupade eest tasumise protsessi. Lisaks on kasutusel tarkvara, mis on lihtne ja kasutajasõbralik.

Optimeerib tööjõu kasutamist

Iga toote skaneerimisel ja ostu arveldamisel iseteeninduskassas võidab kaupmees tööjõukulus, mis kulub tavapäraselt kassiiril nende toodete ja tegevuste käsitlemiseks. Klienditeenindaja mobiilne terminal (PDA) tagab kiire abi ning kontrolli ostusoorituste üle. Mobiilse terminali abil on võimalik monitoorida mitut iseteeninduskassat korraga ning see vähendab kliendi assisteerimisele kuluvat aega.

Toshiba Global Commerce Solution (TGCS) on maailma juhtiv jaekaubanduse kassa- ja müügisüsteemide tarkvara ja riistvara tootja. Koostöö algus Nixoriga alates 2008. aastast.