Iseostlemine ja iseteeninduskassad
Oleme märganud, et iseteeninduslahendustega
seotud mõistetega seoses võib tekkida arusaamatusi, ning kuna oleme need
lahendused esimesena turule toonud, siis püüame siin selgust luua.

Iseostlemine (Self-Scanning)
Iseostlemine on iseteeninduse vorm, kus klient registreerib enda kaubad müügisaalis liikudes ja tasub isemaksekassas (SPS – Self-Payment Station), vahetult enne müügisaalist lahkumist.
Iseostlemisel kasutatakse tavaliselt spetsiaalselt selleks disainitud käsiterminale, kuid kliendil on võimalik kasutada ka oma isiklikku mobiiltelefoni.

Iseteeninduskassad (Self-Checkout)
Iseteeninduskassa mõiste tuleneb inglisekeelsest väljendist „Self-Checkout“ (SCO). SCO tähistab sellist iseteeninduse vormi, kus klient registreerib enda kaubad ja tasub samas kohas, vahetult enne müügisaalist lahkumist.
Lahendused
ShopEvolution
Iseostlemise tarkvara, mis võimaldab klientidel müügisaalis ostupuldiga tooteid skaneerida, muutes seeläbi ostuprotsessi kiiremaks ja efektiivsemaks.
NexuMobile
Mobiilirakendus, mis võimaldab nutitelefoniga iseostlemist, mobiilseid makseid, ostunimekirjade ja püsitellimuste koostamist, kampaaniate ja kupongide haldust ning loomulikult kasutada kliendikaarti mobiilis.
NexuSPS
Iseostlemislahenduste maksekassa, mida on laiendatud versioonis võimalik kasutada ka iseteeninduskassana.
Seotud tooted:
-
NexuSPS Scan
-
NexuRA
-
NexuSEC
NexuSCO
Universaalne iseteeninduskassa tarkvara erinevatele ärivajadustele. Kasutatav nii kioskina kui ka ilma turvakaaluta, samuti hübriidlahendusena, mida kasutab nii klient kui kassiir.
Seotud tooted:
-
NexuSCO Kiosk
-
NexuSCO Lite
-
NexuSCO Multiuser
-
NexuRA
-
NexuSEC