Makseterminal ei ole enam lihtsalt vahend maksete vastuvõtmiseks, vaid oluline osa ettevõtte igapäevastest tööprotsessidest ja kliendikogemusest. Hästi toimiv makselahendus toetab müüki, hoiab töövood sujuvana ja annab kindluse, et iga tehing toimub turvaliselt ja tõrgeteta, sõltumata olukorrast.
Nixori makselahendus ühendab PAX terminalide töökindluse, NixPay tarkvara turvalisuse ning Nixori kogemuse ja paindliku tugiteenuse terviklikuks ökosüsteemiks, mis kohandub ettevõtte vajadustega ja areneb koos äriga.
See ei ole pelgalt tehniline lahendus, vaid partnerlus, mis aitab ettevõtetel keskenduda oma põhitegevusele, teades, et maksed toimivad alati kindlalt ja sujuvalt.
Terviklahendus, mis kasvab koos ettevõttega
Ettevõtte vajadused muutuvad ajas. Ühel hetkel lisanduvad uued müügikohad, seejärel võetakse kasutusele iseteeninduslahendused või ühendatakse makseterminalid ettevõtte olemasolevate kliendi- ja lojaalsusprogrammidega. Makselahendus peab neid muutusi toetama, mitte piirama.
Nixori makselahendused kujundatakse alati ettevõtte tegelike vajaduste järgi. See tähendab, et sama platvorm toimib ühtviisi hästi nii väikestes müügikohtades kui ka ulatuslikes võrgustikes, kus makseprotsessid ja töömahud on märksa keerukamad. Oluline ei ole ainult sobiva terminali või tarkvara kasutamine, vaid ka see, et terviklahendus toetab igapäevaseid töövooge, kohandub muutustega ja töötab stabiilselt igas olukorras.
Nixor toob kokku nutikad PAX terminalid, NixPay tarkvara ja tugeva tugiteenuse, luues süsteemi, mis arvestab ettevõtte äriloogikat ja spetsiifikat. Makseterminalid, tarkvara ja tugi integreeruvad sujuvalt olemasolevate süsteemidega ning vajadusel täiustavad neid just seal, kus see on ettevõtte tegevuse seisukohalt kõige olulisem.
Tehnoloogia, mis ei piira, vaid avardab võimalusi
PAX terminalid ja NixPay tarkvara on loodud toimima ühtse ja töökindla süsteemina, mis toetab väga erinevaid ärimudeleid. Terminal ei ole enam lihtsalt maksevahend, vaid osa laiemast ökosüsteemist, mis toetab kampaaniaid, hinnastamist, kliendisuhtlust ja muid äriprotsesse.
Tänu sujuvale integratsioonile kassasüsteemide ja muude töövoogudega saavad ettevõtted kasutada makseterminali kui praktilist tööriista, mis aitab ellu viia ka keerukamaid lahendusi, mitte ainult vastu võtta makseid.
NixPay tarkvara on loodud toetama ettevõtte arengut, mitte seda piirama. Kui terminal on nähtav osa süsteemist, siis tarkvara määrab, kuidas see töötab, milliseid protsesse toetab ja kuidas need seotakse ettevõtte igapäevase äriloogikaga. See tähendab, et kampaaniad, hinnastamine, kliendihaldus või erinevad müügikeskkonnad ei pea sobituma olemasoleva tarkvara raamidesse, neid saab juhtida otse makseterminalist. Tulemuseks on makselahendus, mis ei ole ainult kassasüsteemi laiendus, vaid praktiline tööriist ettevõtte müügistrateegia elluviimisel.
NixPay tarkvara on integreeritud Swedbanki ja NETS maksete vahendamise lahendustega vastavalt EMV standarditele, toetades maksete vahendamist üle Baltikumi läbi kohalike partnerite. Kõik levinud pangakaardid, samuti Apple Pay ja Google Pay, on süsteemis toetatud.
Kõik pakutavad võimalused põhinevad kõrgetel turvanõuetel. Tarkvara ja riistvara turvalisust toetavad PCI SLC ja SSF sertifikaadid. Nixor võtab turvalisust ja vastavuse nõudeid väga tõsiselt ning tagab kaardimakse tarkvara turvalisuse kogu selle elutsükli vältel, alates tarkvara juhtimisest, arendusest ja testimisest kuni paigalduse, uuendamise ja järeltoeni. Selle nimel töötavad ettevõtte kvalifitseeritud arendajad, spetsialistid, tehnikud ja esimese astme tugi. Turvalise tarkvara elutsükli nõuetele vastavust kinnitab PCI SLC sertifikaat.
Tugi, mis hoiab maksekeskkonna töökindlana ja arvestab muutuvate vajadustega
Isegi kõige nutikam tehnoloogia vajab pidevat tähelepanu. Nixori tugi ühendab tehnilise kompetentsi ja praktilise ärimõistmise, tagades, et maksete vastuvõtmine toimib sujuvalt ka siis, kui koormused kasvavad või süsteemis ilmnevad tõrked. Tugiteenus ei piirdu üksnes probleemidele reageerimisega. Süsteemi tööd jälgitakse järjepidevalt, tarkvara hoitakse ajakohasena ning võimalikud tõrked lahendatakse juba enne, kui need mõjutavad kliendikogemust või igapäevast töövoogu.
Nixor toetab ettevõtteid igas makselahenduse etapis, alates makseterminalide juurutamisest ja tarkvaraliidestustest kuni uuenduste, hoolduse ja kasutajatoeni. Tugiteenust saab kaasata täpselt seal, kus seda parajasti kõige rohkem vaja on, olgu fookuses uue müügikoha avamine, iseteeninduslahenduse kasutuselevõtt või keerukam integratsioon olemasolevate süsteemidega. Selline paindlik lähenemine annab ettevõttele kindlustunde, et maksed toimivad sujuvalt ja tehnoloogia areneb koos äriga.
Partnerlus, mis toetab tänast ja valmistab ette homset
Kaubanduskeskkond muutub kiiresti ning makselahenduste roll selles on jätkuvalt kasvamas. Uued makseviisid, täienevad nõuded ja muutuvad teenindusprotsessid eeldavad lahendust, mille tehnoloogia ja tugi suudavad muutustega kaasas käia. PAX makseterminalid ja NixPay tarkvara loovad paindliku aluse, mida saab ettevõtte kasvades või protsesse ümber kujundades täiendada ilma keerukaid ümberkorraldusi tegemata.
Nixori meeskond planeerib ja viib muudatused läbi koos kliendiga, olgu tegemist uute funktsioonide lisamise, protsesside täiustamise või süsteemi ühendamisega ettevõtte muude lahendustega. Kõik tegevused lähtuvad ettevõtte ärinõuetest ja eesmärkidest, et tagada ühtne ning järjepidev maksekeskkond. Nii on ettevõttel võimalik kasutada makseterminale ja tarkvara kindlusega, et platvorm on valmis uute nõuete ja töövoogude jaoks ka tulevikus.
Kui otsid makselahendust, mis toetab igapäevast äritegevust ja areneb koos ettevõtte vajadustega, siis Nixor on valmis kaasa mõtlema ja pakkuma just teie töökorraldusele sobiva lahenduse. Võta meiega ühendust ning leiame koos lahenduse, mis tagab maksete sujuvuse, turvalisuse ja töökindluse nii täna kui ka tulevikus.